dinsdag 26 mei 2015

Sentiment

In de meivakantie gingen we kamperen, met de slaapwagen en de tent naar ons favoriete plekje in de Achterhoek.
Met de museumkaart stond er een bezoek gepland aan het Openluchtmuseum in Arnhem, samen met oma.
Daar ging ik terug mijn jeugd in:

Ik vierde die vakantie ook mijn 40-ste verjaardag en mijn baby-kamer had zo'n boxpakje hangen, de rieten stoel stond nog jarenlang op mijn kinderkamer en de Tomado-rekjes? Wat heeft mijn moeder een spijt dat ze die heeft weggedaan! 

Warme groet,
Christel

3 opmerkingen:

Rianne zei

Ah van die Tomado-rekjes hadden wij ook :)

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh mennn wat een super slaapwagen hebben jullie en wat een prachtige combinatie met jullie 2CV! Wowww! Dat is al een feestje op zich om daar mee op vakantie te gaan en heerlijk voor de dames om zo'n bijzonder plekje te hebben om te mogen slapen. Ik voorzie nog heel wat leuke vakanties zo. Knuff!

Els04 zei

Gezellig!!!